Značky

DIM
Příběh značky DIM začíná v roce 1953. Její jméno bylo odvozeno od francouzského výrazu „dimanche" (v překladu neděle). První punčochové kalhoty z DIMu byly totiž určeny na nošení v neděli. V roce 1956 DIM představuje první punčochové kalhoty beze švů na nohou. V roce 1975 rozšiřuje kolekci o dámské spodní prádlo a v roce 1986 o první samodržící punčocháče DIM Up. DIM nezapomněl ani na pány a v roce 1987 představil pánskou kolekci spodního prádla. Další revoluční novinku uvedl DIM na trh v roce 2001. Jednalo se o podprsenku z jednoho kousku materiálu vyřezanou laserem s názvem Body Touch. Tato technologie je dnes používána i při výrobě punčochových kalhot pod stejným jménem. DIM nezapomněl ani na specializované prodejny představením luxusní kolekce DIM Signature. V neposlední řadě DIM nabízí i aktivní textil – tvarující prádlo a punčochové produkty pod názvem DIAM’s.

DIM SPORT
Kolekce DIM SPORT se zaměřuje na „WELLNESS“ a na mírné až střední „SPORTovní“ aktivity. Nabízí řadu sportovního oblečení pro pohodu se zaměřením na POHODLÍ a SVOBODU POHYBU.
DIM Sport umožňuje cítit se dobře při každé vnitřní i venkovní aktivitě, protože DIM je expertem na tělo I textil. DIM nabízí čistý styl, jemnost a produkty s technickými detaily za dostupnou cenu.